W dniach 21-23 lutego w Kielcach odbyły się IX Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. To miejsce, w którym debiutują zarówno nowe marki, jak i produkty.
W tym roku zawitało na nie ponad 500 dostawców z 21 krajów. Swój udział w targach ma także Otylia Jędrzejczak, która jako dumna mama córeczki Marceliny wraz z marką Ewa Klucze stworzyła kolekcję dziecięcych ubranek. Jak doszło do tej kolaboracji?
- Spotkaliśmy się z Otylią, która kupiła w sklepie nasze produkty. Tak jej się podobały, że chciała zobaczyć, jak to się odbywa - powiedział Dariusz Bromboszcz, dyrektor handlowy firmy Ewa Klucze. Za co była odpowiedzialna pływaczka i z jakim odzewem spotkali się twórcy? - To, co dzieje się w mediach społecznościowych, powoduje uśmiech na twarzy - dodał.
Zobacz także:Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!
- Hanna Gucwińska nie doczekała się dzieci. Jej wyznanie wyciska łzy z oczu