„Love Wins” czyli "Miłość wygrywa" oznacza wyraz poparcia dla związków jednopłciowych. Koszulkę najnowszej lalki pomagała projektować blogerka modowa Aimee Song. Pięćdziesiąt procent dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazane na organizacje użyteczności publicznej.
Firma Matell stara się podążać za zmianami i wymaganiami rynkowymi, dostosowując wizerunek Barbie do jak największej rzeszy odbiorców kultowego produktu. Ciemnoskóre, skośnookie czy ubrane w hidżab lalki nie tylko cieszą, ale i uczą akceptacji oraz tolerancji dla wszelkiej odmienności.
Zobacz także:Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy
- Skrzynecka WYLECI z "TTBZ"?! Mamy sensacyjne przecieki: "NIKT JEJ TAM NIE CHCE"
- Bieniuk jest w ciąży? Pokazała się tak, jak stworzył ją Bóg i rozpętała burzę